tiistai 13. maaliskuuta 2012

Lisää ongelmia

13.3.2012
Numero 6 sai minut hymyilemään. Hänen kanssaan oli todella helppo olla ja tosiaan sain olla täysin oma itseni.Vaikka sain häneltä taas paljon huomiota, onnistuin todella pilaamaan kaiken. Hänen ystävänsä tuli kuvioihin.. Tästä numero 7. Alkuun en pitänyt häntä mitenkään ihmeellisenä, mutta viime lauantaina sutinaa oli jo vähän enemmän. Ja tottakai 6 oli vieressä katsomassa.. en voi edes käsittää miten niin nopeasti voi jokin asia muuttua, sillä vielä lauantaina kaikki oli hyvin, ja sunnuntaina ei tosiaankaan. Baarista lähdin tämän numero 7 kanssa ja päädyimme luokseni sänkyyn. Aivan varmasti 6 tästä kuuli eikä sen ihmeemmin ole enää mitään yhteyttä pitänyt.
Eilen kävin hänen luonaan, mutta huomasi ettei kaikki ole enää kohdallaan. Hän oli jotenkin etäinen eikä puhunut paljoa mitään mikä ei tosiaan ole hänen tapaistaan! Toisaalta tiedän kyllä syyn.. tämän takia en viihtynyt siellä kauaa vaan lähdin vähin äänin. En uskaltanut puhua oikein mitään koska en tiennyt mikä puheenaihe olisi sallittu.
Kukaan ei voi kuvitellakkaan kuinka paska fiilis siitä tuli! Mutta koska olen hengannut nyt ainoastaan jätkien kanssa on minusta tullut kuin yksi heistä. En pystynyt edes itkemään vaikka oli todella paha olo. Numero 6 oli hyvin ihastunut minuun. Ja minä menin särkemään hänen sydämensä olemalla hänen yhden parhaimman kaverin kanssa. Mitä päässäni oikein liikkui? Ei tainnun pahemmin oikein mitään.. ja vielä pahempaa on edessä!
Tämä kyseinen numero 7 on myös aivan ihastunut. Hän haluaa nähdä joka päivä, heittää minua töihin ja tulla yöksi. En tiedä miten suhtautua tähän, sillä en tiedä haluanko hänestä mitään. Ja se tuntuu olevan niin väärin 6 kohtaan.. miten kieltää miestä tulematta yöksi? Ja miksen edes halua häntä tänne? Hänkin on kuitenkin hauska ja no, ainakin mielenkiintoinen persoona. Minun pitäisi olla onnellinen, että miehet kuitenkin haluavat minua. Kuitenkin tämä alkaa olla jo kärsimystä. Milloin tiedän, että olen törmännyt mieheen joka sopisi minulle? Kriteerini ovat jo niiiin korkeat, että tuskin kukaan mies niitä pystyisi täyttämään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti