tiistai 8. toukokuuta 2012

Kaksi numeroa, kaksi ongelmaa


Tiistai, 8.5.2012
Viime lauantaina elämäni sai taas uuden suunnan. Ja muutaman ongelman lisää. Siis puhun numeroista. Olimme ystäväni synttäreitä juhlimassa hänen kotonaan (itse olin selvinpäin, koska olin tietysti viikonlopun töissä..). Noh, sinne ilmestyi sitten kaverini kaksi jätkä kaveria. Ei siinä mitään ihmeellistä, olin aivan normaalisti ja oli ihan hauskaakin. Illan aikana aloin kuitenkin huomata, että molemmat alkoivat katselemaan minua.
Kun lähdimme baariin, nämä molemmat miehet hyppäsivät autooni. Baarissa alkoi stten näiden miesten tappelu minusta. Molemmat halusivat numeroni (tällä kertaa puhun puhelinnumerosta), molemmat halusivat tanssia kanssani hitaat ja molemmat halusivat lähteä kanssani sieltä pois..
Numero 9, hyvin komea, hauska ja suunnileen minun pituinen. Hän olisi halunnut maksaa minut sisään, mutta en antanut. Onnistui ostamaan minulle kuitenkin kokiksen. Hän oli vähemmän kännissä kuin numero 10, joka on siis ysin paras ystävä.. hänkin on komea ja hauska. Jotain hänessä oli kuitenkin sellaista, että lopulta tanssin hänen kanssaan hitaat. Ja vieläpä numero 2 naaman edessä! Kyllähän hymyilytti!
Lopulta olin kuitenkin pilkkuun asti ja aloin heittämään porukkaa kotiin. Ensin heitin 10 ja sitten 9. Juttelimme hänen kanssaan vaikka kuinka kauan pihassa, ja koko ajan yritti kysellä mitä teen seuraavana päivänä. Sanoin, että en tiedä. Enkä tosiaan antanut mitään selvää vastausta. Hän vain naurahti, että onpa jäätävää. Mutta sanoi soittelevansa kuitenkin.
Juuri kun olin päässyt kotiin numero 10 soittaa minulle ja tarvii uudestaan kyytiä. Mietin hetken, että lähdenkö vai enkö. Eikai hänelle voinut sitten sanoa ei, vaikka siinä vaiheessa minulla oli suunnilleen neljä tuntia aikaa nukkua ennen töitä. Heitin sitten ”muutaman” ihmisen kotiin, ja kympin sitten viimeisenä. Hän olisi halunnut pussata minua edes poskelle, mutta hymyilin vain ja sanoin, että meneppäs nyt siitä. Hänkin lupasi soitella seuraavana päivänä..
Kolmen tunnin yöunien, ja yhdeksän tunnin työpäivän jälkeen näin tätä tyttökaveriani, kenen synttäreillä olimme olleet. Hänen viisas idea oli lähteä näiden miesten kanssa katsomaan leffaa parin muun jätkän kanssa erään kotiin. 9 nojaili minuun loppu leffan ajan ja 10 vaikutti aika vaitonaiselta. Leffan jälkeen lähdimme kaverini kanssa heittämään jotain niistä kotiin ja sillä matkalla sekä 9 että 10 laittoivat minulle viestiä. Olin aivan kusessa näiden kanssa..
Eilen kävin sitten kuitenkin 9 kanssa kahvilla. Ja vähän ajelemassakin. Aika moni meidät taisikin huomata, sillä jokainen jäi tuijottamaan suu auki. Tänään aamulla olin sitten saanut viestin, jossa hän haluaisi huomenna lähteä katsomaan kanssani leffaa.. Mitä voisin vastata? Lupasin 10 viedä tavarat, jotka hän unohti autooni viikonloppuna. He taitavat molemmat olla minuun ihatuneita.. Ja mikä pahinta, parhaita kavereita! Siispä jos tekisin jotain väärin, saattaisin rikkoa heidän välit. Molemmat ovat ihania, mutta miten voin tapailla toista ilman, että toinen saa siitä tietää? En ilmeisesti mitenkään. Haluan kuitenkin nähdä heitä molempia. Miksei koskaan voi kaikki mennä niinkuin pitäisi? Onko rakkauden etsiminen oikeasti näin vaikeaa? En tosiaan haluaisi valita näiden kahden väliltä.. Tarkoittaako se sitten sitä, että joudun unohtamaan molemmat? Pahimmassa tapauksessa kyllä niin taitaa olla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti