tiistai 22. toukokuuta 2012

Vain kavereita?


Tiistaina 22.5.2012
Numero 9 ja 10 ovat saaneet ajatukseni aivan sekaisin. Koska 9 oli minulle ilkeä laittamalla viestiä, jossa sanoi ettei välttämättä jaksa odottaa niin kauan, että tiedän haluavani seurustella. Siis ei jaksa odottaa minua? Luulisi, että hyvää kannattaa odottaa. Vai olenko kuitenkaan niin hyvä? En taida olla.. varsinkin kun näiden viestien jälkeen hermostuin häneen ja soitin numero 10 ja menin hänen luokseen yöksi... oliko se väärin? En tosiaan osaa sanoa vielä. Koska tapahtumien jälkeen numero 9 ihmetteli miksi halusin nähdä häntä, ja eikö tämä juttu selvinnyt jo. Ja kun sain juteltua, kaikki oli taas hyvin. Tähän päivään asti.
Ysi laittoi viestiä, että tunnun enemmän kaverilta.. Mitä tähän olisin sanonut? Enhän halunnut seurustella, mutta mahdollisuuden menettäminen otti koville. Mitä teen kun haluankin seurustella? Hän pitää minua vain kaverina vain siitä syystä, että hengailen muutenkin hänen kavereidensa kanssa. Onko se outoa? Ei mielestäni, koska olen tutustunut heihin kaikkiin suunnilleen yhtä aikaa.
Vielä olen sentään onnekas, sillä ysi ei ole kuullut minun ja kympin jutusta. Ja jos se on minusta kiinni, ei tule koskaan kuulemaankaan. Mielestäni en kuitenkaan tehnyt mitään väärää. Hän itse sanoi, että se oli siinä. En oikein tieäd mitä tekisin. Epäröin puolet ajasta, ja silloin kun 9 on epävarma, minä olen varma. Hän on ensimmäinen pitkään aikaan kenen kanssa voisin kuvitella seurustelevani. Ajoitus on vain pahasti väärä. Haluan nimittäin kesän pysyä sinkkuna, jotta saan tosiaan tehdä mitä haluan. Mutta kuitenkin kun jatkan epäröintiä, menee mahdollisuuteni kauemmaksi. Pian hän ei ole enää kiinnostunut, jolloin minä tietenkin olen.
 Yritän keskittyä nyt oikeisiin ongelmiin, siis miehiin. Miehethän ovat kaikkien ongelmien alku ja loppu. Täytyy vain selviytyä päivä kerrallaan, vaikka koville se ottaakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti